inte skrivit på länge

hejhej :) . inte skrivit på jätte länge jag vet pågrund av jag inte haft tid osv ,
men nu är jag tillbaka just nu sitter jag här och skriver med halsflöss och ögonflamation tror jag och feber ,
min hals tar död på mig , jaja idag har jag solat med nicole min bv sen efter det åkte vi till 421 för att träffa Jowan och farhan , vi var med dom max 45min haha för mkt info , men nu pluggar Nicole det ska jag göra sen ska stsa för ett bra betyg detta året , som jag inte hade förra men ska bättre mig

HAHAHHA PAINT GJORD MEN HAR MIN EGNA :)



tummen upp för just nu : värme , orka leva i kyla istiden ute just nu -.- , när jag blir äldre så ska jag flytta till ett varmt land , och nu på vintern så e du ju bra att solarium finns annars skulle jag skrämt er andra så vit jag hade varit haha , men nu är jag ju inte de som tur var ,

och tummen ner för just nu : falska människor men mest falska killar , dom e min marddröm detta året vill inte ha någonting med falska människor att göra , så jag håller mig utanför er , lever med dom äkta som har ett hjärta detta året




skaa skriva oftare :) takee care / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0