05-01-2010

ska lägga upp bilder som är minnen nu :)
 
Någon helg förra året jätte längesen känns det som och jag och Nicole sov hemme hos Joakim sånna roliga tider den tiden så äldre man blir så tråkigare blir livet , minns vi smög ut åkte t stan deckade istan sen åkte t mig och åt mat saknar den tiden :(



när vi smög ut och gjorde docker av oss vi tog kläder och stoppade in massa kläder i dem, ser tvär verkligt ut -.-
sånna roliga tider vi gick ut runt 03:00 och bara var ute , jag har larm hemma nu kan aldrig smyga ut mer haha wha vill tillbaka till förr


näset 2009 , med dom bästa fick mkt skit där ifrån men d va den roligaste tiden när vi alltid va i näset ifrån morgon t kväll och badade solade och rökte vattenpipa , vill tillbaka , haha orka d -16 grader vill ha sommmar igen :(



lägger upp mer sen ska fixa mig nu nihaaaaaaaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0