01-01-2010

nu är det 2010 :) längtat somfan för ska förändras  never back till den ja va förra året nu ska de bli så mycket förändringar , aja mitt nyår såg ut såhär : åkte till mammas kompis för att sga gott nytt år så jag fixade mig där och sen åt ja där o så sen drog ja o mötte Nicole iskallt ute och gick i klack , så gick vi hem till felicia och festade vi hade en flaska in och dom hade 2vodkor och en bag in da box , så vi festade där , skulle gå till rävekärr elle hur d stavas så klart att jag halkar haha , och trillar så kom vi dit och inväntade 2010 , vi fick champange men ja tog tag i felicias mammas vin och hällde i ist , fan va full jag va .. så tog vi taxin hem så sov ja hos nicole somnade kl 08:00 . ville sova men kunde ite haha svknade typ kl 15:00 så fixade vi oss och drog t frölunda o va med massa folk har haft bästa nyåren , äntligen 2010 :D
orkar inte skriva mer skriver mer imorgon adiios / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0