30-12-2009

vaknade typ kl 15:00 idag ff trött men gick och träffade Nicole en stund , vi pratade oså sen va jag hungrig o de va kallt ute så jag gick hem , och just nu e de största problemet fest imorgon ?  har inte hittat ngn allas och min mamma tror att min nyår ska bli förstörd detta året med och att jag ska följa med ? ne så blir det inte detta året , ska vara med Nicole och vi ska försöka hitta fest ska sova hos henne med , vi får se hur dagen blir imorgon jag hoppas attt den blir som planerad annars är det inte så mkt att se tillbaka till , och min värk dödar mig lägger mig snart ner o skriker de gr jätte ont jag bara rör mig ska nog lägga mig ner och vila försöka sova vi får se hur bra det går i morgon e det nyår ett bättre år hopaps jag på :D
loveee and peeace / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0