24-12-2009

god jul :)!
idag är det julafton och min dag började med att jag vaknade kl 08:00 eller mamma väckte mig , pnnade julklappar fick massa rabblar upp allt sen , sen efter jag hade öppnat julklapparna skulle jag duscha men klarde nästan inte det ställde mig i duschen och nästan svimmade , kom ut la en morgonrock runt mig och la mig i sängen och försökte glömma värken , men det gick inte som jag trodde så jag gick upp och fixade mig klädde på mig fixade min syster sen kom min bror och vi uppnade massa julklappar av honom med , sen gick vi hem till min farmor och farfar där va min kusin anton och min farbror och hans tjej , så var vi där och åt och öppnaade julklappar kom hem och öppnade mer grejer sen kom Nicole , vi var ute en stund och pratade sen gick jag hem och så va min mammas kusin och hennes bror här så jag har ätit och pratat med dem , nu sitter jag här med värken i kroppen :( , men nu ska jag berätta vad jag har fått av min bror fick jag en tungpiercing ska ta hål i tungan i mellandagarna , sen av mamma & pappa fick jag presentkort smycken , sånna tofflor typ tvärsköna på vintern , kläder , underkläder , och presentkort hos sån som fixar ens naglar , av mormor o morfar fick jag ett halsband där de står " jennifer" , sen ett smyckeskrin och ögonbryns kit , av min moster jenny fick jag manikyr grejs och presentkort på bio , av farmor fick jag playboykudde och playboypåslakan , och min kusin pengar ,
snart fyller jag 15med i mars 8-|
Love and peace / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0