22-12-2009

22-12-2009 idag kom Nicole till mig på morgonen hon fixade sig sen drog vi t campingen jag solade sen hem fixade mig , så åkte vi till frölunda torg och jag handlade åkte till mölndal och träffade Joakim berntsson David grönros Cibbe fällt ´, Johannes carsi så väntade vi på sahram så kom han så köpte vi massa , sen åkte jag och nicole till mc donalds och åt sen hem t mig sen glömde nicole sin "mob" där så vi gick tillbaka ch hämtade den , sen gick hon hem och jag med e hemma nu kl 23:40 imorgon får se vad som händer seee you tomorrooow adios/jennifer
det är så svårt att glömma och förlåta önskade vi höll det vi sa att vi skulle hålla .
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0