21-12-2009

igår var jag och solade i 40min , sen kom Nicole hem till mig och vi gick till aktiviteten och träffade Haidar , Julia , Louay , Alexander , Ronny sen  gick jag och Nicole till mölndal hon åt på portens sen träffade vi Angelica , Camilla , Carro , Amanda , Cibbe , Björn , Sepideh , Agnes , Maggie o felicia
sen vid typ 21:30 drog jag cibbe och nicole hem till mig för de e tvär kallt ute , så drog cibbe typ 22:00 så va ja med nicole till 22:30 följde henne en bit hem och sen kom hem kollade på film och somnade , nu e kl 11:20
och jag väntar på att nicole ska komma vi ska fixa oss sen träffa cibbe och dra till stan , tror jag ska handla ir något sen blir det liseberg med sandra , skriver mer sen  btw det snöar ute vet ite om jag skulle vara glad när någon sa det i natt eller flippad snö e fint när man kollar på de men inte när man går ut de blir bara kallt och så mular folk än och så haha jobbigt  adiiooos amiigooos / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0