21-12-2009

idag såg min dag ut såhära : jag vaknade nicole kom vi fixade oss hon gick och mötte cibbe , vi va hos mig en stund gick till mölndal träffade sandra johansson och amanda larsson cibbe tog bussen hem vi tog tåget till stan träffade heidi och hennes kille kim vid centralen sen gick jag nicole och sandra till salong ngt vet ite sen gick vi till mc donalds och dem åt , sen köpte jag halsduk och vantar tvär kallt ute nu ju , sen åt jag på mc donalds ångrar de mår tvär illa nu , sen tog jag och nicole tåget till mölndal jag hoppade av vid liseberg och nicole fortsatte , jag träffade min mentor sandra :) , så var vi i liseberg en stund vann stjärnvinst på Geisha 8-| , sen köpte vi varmchoklad så spelade jag typ på något hjul så en tant elle gammal va hon typ gick på mig tvär hårt fick damp på henne spillde över mina vantar och massa ville hälla de över henne . aja mina tår va typ blåa kändes som om jag skulle tappa dem , sen påvägen hem började jag må illa ville spy upp mc donaldsen och allt så trodde jag skulle kräkas och gråta för kände inte mina tår kändes som om dom var lösa . kom till mölndal och gick mot hemköp ville bara gråta för hade ingen känsel i hela kroppen , så jag bad henry smsa min mamma och säga att hon skulle ringa o de va viktigt , så bad jag pappa hämta mkig på taket av hemköp , där mötte jag natthalie johansson amanda ferm och sara sjöblom och deras killkompis snackade med dem typ 10min sen gick jag upp åkte t netto köpte cocacola och sen till min farmor och farfar skulle lämna pengar kom hem och pratat med mamma och så , ska nog gå och lägga mig jag e helt borta tror jag har feber , men imorgon ska jag träffa nicole och säkert mer folk aja hör av mig imorgon love / jennifer
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0