16-12-2009

idag började vi 18:15 temadag , vi kollade på dirty dancing första lektionen -.-
sätt den hundramiljoners gngr så den e ite lika bra längre , sen hade vi någonting i klassen tvärkul
sen massa lekar typ i idrotten tvä kul de med , :) sen efterskolan gick jag o nicole till mig  fixade oss , sen drog t frölunda till min kusin så gjorde hon inbakadeflätor på mig , det blev ite så fint som jag trodde fixade de mer när jag kom hem , så det ser typ okej ut nu , när jag o nicole kom till mölndal träffade vi mashi o ammie gick t henne , sen gick jag o nicole t mig och kollade på " house of wax" e tvär trött nu ff mensvärk för den som vill veta avslutning imorgon , aja skriver imorgon adios / jennifer

Kommentarer
Postat av: s

kolla gärna min blogg! :)



kram!

2009-12-17 @ 00:50:26
URL: http://sarahsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0