29-12-2009

halluue :D
igår sov jag hemma hos min bror , vi kollade på film sen somnade jag typ kl 2 , sen vaknade jag vid 11 fixade mig så åt vi frukost åkte till frölunda torg fick present kort i julklapp , och kan inte spara på sånt sålänge jag har det måste jag slösa upp det direkt , köpte ett röttlinne typ genomskinligt och två behåar i ginatricot , sen bikbok köpte jag två par jeansleggins och ett par ljusrosa byxor jag ska ha till sommaren med ett bar rosa klackskor , sen skulle ju jag tahål med åkte till tribe och man va tvungen att ta med sig sina föräldrar blev arg för stunden , men det är endå bra så åkte vi till g3 och han var på semester , kom hem bad pappa ringa tribe och beställa tid till imorgon med då måste man vara 15 , sen fanns det massa mer men dem har julstängt och om jag vill ha någonting ska det hända på direkten inte om 3månader eller en vecka ettår på samma minut haha bortskämd ..
så det blir  i  uvx eler panache ingen av dom har bra rykte :| men vill ha de nu inte om tusenår
så blir jag sur för de sen , men vi får se imorgon just nu e min mammas kompis kinga och hennes dotter sofie här satt och pratade med dom om alt möjligt sen kände jag att jag förstörde stämningen , så jag och min pappa satt och kollade in folks facebook och bilddagböcker så kollade vi på tv / film lyssnade på reggae mix , ja och min pappa har samma musiksmak det är det bästa med allt, villl utomlands nu dööör  imorgon ska jag tahål i tungan hoppas jag ! , bråkat med mamma om nyår med hon tror jag e typ 5-10år och måste vara en svans efter henne i nyår ff men jag vill fira med mina vänner och ha kul men haeh hon tror jag ska vara med henne och passa barn det kan hon glömma tänker inte ha tråkigt sen tänka tillbaka på de tråkiga aldrig går rykten om att  jorden går under 2012 så får se till att ha de roligt inte bli sårad osv  , nu känner jag att jag pratar för mkt :d ,
e inne på fosterbarnets data så han har inga bilder, btw jag har haft jätte ont verkligen ont kännts som om jag ska dö det verker i brösten min brors tjej sgr att de växer men de känns som om jag ska dö kan inte somna på kvällarna :(  love and peace / Jennifer



I'ma never back down

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0