25-12-2009

idag passade jag min syster till kl 13:00 , sen gick jag ut och mötte nicole gick hem till mig fixade oss , åt julbord haha min mamma gav mig en snapps aldrig mer smakar parfym -.- , att äta tog typ 2h haha tvärsegt , sen gick vi ut och var ute :d , sen hem t mig o kollade på 8mile , imorgon kanske måste jag vara barnvakt och kanske inte jag vet inte än försöker hitta playboy affären men verkar inte gå så bra ,  planerar kanske att ha hemmafest på nyår men vet inte saker kommer försvinna underfesten glasrutor kommer bli krossade osv .. alltid så på hemmafester om man inte bkuder rätt folk och det har jag alltid fel med lckas alltid ta fel folk 8-| ,
vill ha sommar nu fan vintern e de sämsta om man inte sitter inne och kollar när de snöar/ regnar , men bara det att de är iskallt ute ingenting hjälper mot kylan , fick inte min canada goose idag heller får den i morgon ist :d längtar men nu orkar jag inte skriva mer ska lägga in musik i mob lovee and peace / jennifer
 en bild på min hund när han va bebis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0