23-12-2009

Julafton imorgon e jätteglad :D
idag har jag städat sen kom Nicole strolia en stund , skulle gå ut med henne men skulle hem till min moster i partille för vi ska fira julen ensamna imorgon , så vi åkte t partille kl 18:00 så var min bror och hans tjej och barn där , jag e trött hela tiden nu förtiden vet inte vad det är med mig , men imorgon e det julafton :) 
så typ kl 12:00 ska vi öppna julklappar sen hem till min farmor och äta sen hem och vara med familjen sen kommer mammas kompisar så tror jag ska träffa Nicole då , detta året har gått snabbt och det har varit upp och ner , men bästa hitils , hemma hos min moster åt vi mat det va typ kyckling med bacon runt med klyftpotatis sallad och någon sås (?) , sen efter de pepparkakor och skumtomtar , så delade vi ut julklappar typ jag fick ett present kort på bio och manikyr sätt av min moster :) resten får jag öppna imorgon , haha så söt min mamma gav min moster en julklapp som hon ville ha jätte mkt de e typ ett halsband med ett hjärta och hennes barns namn i det , så hon började typ gråta och jag kan inte se henne gråta för hon e som min storasyster gjort allt tsm , så de kom lite tårar hos mig med , fick träffa mina kusiner saga och oskar , Linus , och min brors barn Felicia , och min mosters hund samantha :)  sen skjutsade min bror hem mig så e hemma nu , fick en jultomte av min  morfar(L) får en varje vinter fått sen jag varit liten så har 14jultomtar nu , orkar inte skriva mer har ont i huvudet men lägger upp bilder ifrån dagen adiooos amigos skriver mer imorgon love and peace / jennifer

manikyr sättet ,      presentkortet        tomten jag fick            och så såg jag ut idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0