19-12-2009

idag kom Nicole hem till mig typ kl 13:00 ir ngt vi fixade oss sen drog till bergakungen mötte henry och hans vänner , vi kollade på avatar den va i 3h typ tvärlång om den ite skulle varit så lång hade den varit bra , det e typ en äventyrs film eller hur man ska sga , efter filmen drog jag nicole och henry till mc vid scandinavium elle hur de stavas , satt där för det var jättekallt ute sen gick vi till korsvägen henry tog 4an till stan , jag o nicole tog 4an till mölndal och gick hem , kom hem och mina föräldrar typ klagade på allt jag gör , känns ite som om någonting jag gör längre e rätt för får alltid dålig kretik efter de , imorgon tror jag att jag ska sola till julafton vet ite om de blir av , sen träffar Nicole vi får se imorgon , e på sämsta humöret nu ska nog lägga mig och kolla på american history x , kollade på den igår den e jätte bra men sorlig i slutet man får damp på killen . har ite så mycket mer att sga lovee / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0