13-12-2009

kl e 11:27 vaknade nyss , skulle följt med till partille och huggt en gran men orkar inte , så får vara hemma och städa för kl 16:00 så e det typ som en släkt fest alla träffas och bakar pepparkakor , igår blev det ite som plaerat jag var med min bror och hans tjej ist vi åkte till liseberg fullt med folk höll på o dö där inne , spelade slut alla mina pengar på allt möjligt men vann bara 2 twister allt där i e äckligt så gav bort dom , sen åkte vi hem till mig satte på oss luvorna och gick bakvgen och slällde oss och bara kollade in på dem , pappa kollade flera gnger på mig och min hund med sen märkte min lillasyster deras miner de va så kul , sen snackade jag typ med henry resten av kvällen :) och kollade på twilight har redan sätt den och new moon , men kollade igen aja uppdaterar mig sen och lägger in bilder adioooos / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0