10-12-2009

Eftersom att jag har så tråkigt & att alla gör sånna hissa & dissar så får jag nog oxså göra de :)
                                        '
Falska vänner ; jag hatar falska vänner , som säger att dem finns där för en när man behöver dem , sen när man behöver dem e de plötsligt inte där , jag säger inte att jag e helt perfekt i sånt här för det e jag inte men jag ställer upp dem som jag har sagt att jag ställer upp för , behandlar folk som jag själv vill bli behandlad ,



skolan ; skolan e de sista jag kan leva med , man går i skolan första veckan , sen kommer massa prov / uppgifter man ska göra och om man inte lämnar in det får man ig , skolan e sämst


vintern : okej vintern e bra om man sitter inne och okllar när det snöar , men inte när man går ut massa snö , det är kallt , sen när det regnar lite blir det slasskigt , det enda bra med julen är att klä julgranen , och få julklappar , resten e sämst :)

fjortisar : fjortisar med idomin och tupperat hår , överdrivet mycket smink och nappar i munnen , reflexvästar  och kort korta shorts med uppdragen tröja , push-up till hakan , driker varje helg  och blir beroende på 1cigg ,
kolla " club nordic " vimmel bilderna , va e detta  ?  sveriges ungdommar blir sånna här blonda tupperat hår och idomin på läpparna , dem behöver vi inte ,



                              
Sommaren : det e nog det bästa jag vet , man vaknar duchar sätter på sig ett par shorts och ett linne , packar snabbt sen åker och badar/solar ,  så blir man brun och det är varmt , man e ute dygnet runt , det e fester hela tiden , jag vill flytta till ett land som det är sol i 24/7 :)


lov : när det är lov ifrån skolan det är det bästa man sover hur länge som helst , behöver inte gå upp hur tidigt som helst för att tänka att det är skolan inga läxor ingenting , man bara umgås med vänner och sover ,


Nyår : nytt år nya förändringar allt nytt , man sätter ett nyårs löfte och kollar på när raketer flyger i luften , och inväntar de nya året  , umgås med vänner


musik : musiken e den bästa uppfiningen , klarar mig inte utan den måste höra någon musik under dagen (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0