17-12-2009

Igår sov Nicole här , vi blev väckta så tidigt sen när jag väl var uppe så hade vi typ slåagit varandra när vi sov har ont i hela kroppen o hon med , aja men vi började 08:15 så spelade vi och massa sen slutade vi så jag gick hem och badade med min hund synd om honom haha tappade honom i badet , Sen kom nicole och vi fixade oss ,
sen var det skolavslutning det gick snabbt äntligen loov , efter vi hade varit på avslutningen gick vi hem till mig istiden ute nu :| , aja så städade jag sen gick vi ut var ute och gick hem , kom hem och fick reda på att pappa fyllde år tänkte inte på de :( , aja grattis världens bästa pappa (L) , så fick tårta o allt när jag kom hem ,
idag på avslutningen fick vi betygen fick 3g och ett vg det e endå bra för jag har skolkat så mkt i 7an så de går ut över 8an men denna terminen har jag kämpat för betyg , och jag fick G i matte på en vecka hade ig innan , aja imorgon träffar jag nog nicole ,  på lördaaag blir de bio avatar :d , men nu ska jag nog kolla på twilight med mamma o pappa skriver mer imorgon adioooos / jennifer
 HAHAHHA BILDEN -.- OSMINKAD SÅ KOLLA ITEE PÅ MIG BADADE MED MIN HUND OCH HADE INBAKADE FLÄTOR MEN DRAGIT UT DEM NU :(



 
avslutningen , vi hade typ massa lekar o sånt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0