12-12-2009

halloj :)
igår var jag barnvakt men innan de åkte jag till frölunda och träffade min kusin Samira och hennes barn Leia .
jag köpte en klänning som jag ska ha till julavslutningen måste bara fixa den lite den är för  lång och otight
men annars va den fin :) , på onsdag kväll ska jag göra inbakadeflätor bara där uppe , och innan de måste jag sola så jag blir brun , sen var jag barnvakt igår passade min lillasyster vi kollade på idol erik vann , tyckte calle va bättre men 2an går alltid längst så det spelar ingen roll , snart kommer min bror och hans tjej  och deras barn vi ska till mary kay , sen ska jag träffa lite folk idag med skriver mer sen , adioos :D
/ jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0