04-01-2010

inte orkat blogga det senaste , ska förbättra mig
igår var jag med Felicia och Sabina , vi åkte t stan o träffade massa folk
sen gick jag hem vid 20:00 för var trött o min hund kan ite va sj , så jag städade när jag kom hem
och la mig i sängen o kolade på new moon och somnade vid 21:00 , detta året har börjat sådär e jätte deprimerad för ingenting hela tiden (?) , så börjar mitt år med massa bråk med folk . och om du läser detta så sa jag " man kan inte lita på sånna som dig" ångrar ingenting av de för nu har du fuckat min vänskap med en som ALLTID får mig på bättre humör .. aja idag ska jag t pelos o ta hål i tungan :)
hörs senare love and peace / jennifer
btw drömde en dröm om att jag tog hål i tungan , de gjorde ite ont och dom la i en reggae kula i min mun o målade min tunga så haha vet ite va de var för dröm men vaknade törstig , en bild ifrån iförrgår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0