20-12-2009

Tidigt inlägg vaknade precis kl e 12:21 , gick till datan och dör fanns det ingen datamus (?) fick panik måste in på datan på morgonen så jag frågade alla och då va de ngn i familjen som hade tagit den , så kopplade in en ny haha dataproffs , aja satte mig vid datan och det är helt dött ? igår innan jag somnade kollade jag på american history x igen haha älskar filmen , ska snart åka och sola inför julen börjar bli vit nu sen ska jag träffa nicole så får vi se vad som händer , vi träffar säkert några ir någonting , juste inatt drömde jag världens konstigaste dröm jag drömde att jag typ avled människor så kom en tjej inn och sa att hennes nyfödda dotter hade dött så försökte jag hjälpa den men mamman ville bara att jag skulle döda den , men den började leva så jag behöll de och gick till skolan med de , haha scary men sen helt plötsligt hade jag en hund och vi var i en spelhall och mitt barn växte på 1 sek sen va det itte ens samma natur och ställa som här de var som om jag var i u.s.a med den så när jag vaknade kollade jag runt mig för att se om jag hade de men de var bara jag i sängen ,  aja nu ska jag åka o sola adiioooos loveee / jennnifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0